søndag 11. mars 2018

Ei vakker lita jente på besøk....

 For et år siden hadde jeg denne jenta på besøk og nå er hun her i igjen...og denne gangen i en nostalgisk vakker håndsydd kjole fra Myrullpikene . En fryd av en kjole , i lin og gammel rosa bomull og med små detaljer som gjør det lille ekstra. Den lilla frøkna her kler den bare så godt med sitt nostalgiske utseende og jeg klarer jo ikke å velge bare noen få bilder ....så derfor kommer det mange nedover her...:)


 Er det noe oppi disse lommene her tro ?
Å neimen ! To søte lam.....


 Jammen var det ikke et påskeegg (også fra Myrullpikene ) her også , med spennende gotteri :)


 Maileg kaninen kommer også fra Myrullpikene og er veldig søt sammen med kjolen denne frøkna har på :)




 "Mamma ,hvorfor heter det puselabber "  ? Jo bare kjenn hvor myke de er, akkurat som små kattepus poter :)


 Kan du kjenne hvor myk den er når du holder den inni hånden din ?

 Åååå,  for ei go jente  :)
 Klart kaninen skal få kos....kjempe KOS skulle den få :)




Barn altså....så naturlig, herlige ,morsomme og skjønne :) Er det rart jeg valgte å jobbe med våre små allerede som 18 åring. 27 år ble det i denne bransjen. Når jeg valgte å bytte arbeid for snart 8 mnd siden visste jeg at savnet etter disse ble stort...og det stemte. Men jobben jeg nå har er "snillere"med kroppen min og er en jobb jeg kan holde ut i med mine "skavanker"...Det var ikke et lett valg men i dag vet jeg at jeg gjorde det rette. Så derfor er det ekstra stas å få ei lita frøken som dette på besøk :)

                                                      KLEM VIBEKE 

10 kommentarer:

  1. Vakre bilder og skrive, Vibeke ... og en søt liten jente!

    SvarSlett
  2. Darling little girl in a beautiful dress! I'd love to find little sheep in my pockets. :)
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  3. The holidays are so much more fun when there are little ones around!

    SvarSlett
  4. Så himla söt :) Underbara bilder och visst är godis gott!!
    Varm kram från Titti

    SvarSlett
  5. This is really a nice article about interior of home I liked the images you posted. Thanks for posting and keep going on.
    Modern Pendant Lighting

    SvarSlett
  6. For en grom modell du har :)

    SvarSlett
  7. beautiful pictures and writing, vibeke ... and a cute little girl!

    หนังออนไลน์

    SvarSlett
  8. It's very interestingly described this topic, I like it and it's very nice to read, keep it up! :)

    SvarSlett
  9. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett