søndag 19. mars 2017

5 millioner ....TAKK!

Kjære alle sammen TUSEN TAKK for hele 5 millioner treff ! Et helt ufattelig tall synes nå jeg og blir ydmyk og rørt av tanken på at så mange har lyst til å besøke bloggen min .
Jeg hadde tenkt at det skulle bli en liten feiring i form av en giveaway (min første i min tid som blogger..) men premien lar vente på seg dessverre....så dere får bare vente i spenning der ute :)
Men har fått et klarsignal på at det er noe på gang....:)
 Dere får koooose dere med mine nye vårbilder så lenge......vakker tid vi går i møte og jeg lar meg begeistre av fargene som sier VÅR .








Det ryddes i orangeriet nå om dagen og jeg er klar for å selge unna litt nye og gamle skatter. Under her vil det komme noen bilder hvor mange av tingene er for slag. Noen ting har funnet nye eiere men fortsatt er det flere gobiter igjen. Om du ser noe av interesse send meg gjerne en mail om pris og annen info. Enkelte ting kan også sendes .
 Det fantastiske bordet er virkelig en skatt....Ikke rart jeg falt for det hos Cederberg Antik.




Med herlig vårlig servise fra Greengate ønsker jeg dere alle fine vårdager fremover....vi håper på
SOL og varme i tiden som kommer :)

                            KLEM VIBEKE 

15 kommentarer:

  1. Congratulation !!!!

    LOVE

    Gabi

    SvarSlett
  2. Congrats my dear ♥♥♥ Alexandra

    SvarSlett
  3. The Greengate dishes with the purple tulips are stunning. Love those!

    SvarSlett
  4. Parabéns! Realmente suas fotos são muito lindas!

    SvarSlett
  5. Congratulations! You always share such beautiful images. I have one of those same metal containers. I must fill it with spring blooms!
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  6. Congratulations! May I thank you for filling my days with so much beauty.

    SvarSlett
  7. Congratulations! I always love seeing your beautiful photography and styling. Thank you for sharing it with us to enjoy!

    SvarSlett
  8. Kæmpe stort tillykke kære Vibeke. Du fortjener det i den grad. Vil vente med spænding og glæde mig til din give away.

    Knus Lone

    SvarSlett
  9. Ja her var det jammen mye fin vårfornemmelse og gratulerer med 5 mill. Lykke til videre. Beste hilsen Ingrid

    SvarSlett
  10. Det är STORT! Grattis :)
    Dina vackra bilder talar sitt språk...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  11. Congratulations! Your blog is beautiful...

    SvarSlett
  12. dndpoker

    DNDPOKER merupakan SITUS POKER TERPERCAYA yang menjamin kualitas layanan terbaik bagi seluruh member pecinta Game Poker Online IDN.

    SvarSlett