søndag 26. april 2015

Vakkert i hvitt !

Hvitveis er bare SÅ veldig vakkert både på kjøkkenbordet og ute i naturen hvor det danner seg "tepper"av denne nydelige vårblomsten :) For en stund siden kjøpte jeg inn noen små keramikk krukker fra Affari...de viste seg å være mye mindre enn jeg hadde forventet..og det var jo selvfølgelig litt kjedelig ....men så ble de jo så fine å ha vår blomster i da...ja så da beholdt jeg de:)


Yndig, hvitt, rent og vakkert i disse små synes jeg !








En annen som er hvit og vakker er min skjønne hundevenn Nure :) Han elsker å være ute nå som det blir varmere i været...men bare så lenge matmor er i nærheten da. Den "mammadalten" :)))
"skal vi leke eller...."?
Hvitveisteppe skimtes rett utenfor hagen her.......:)
SMIIIIL ! Er han ikke en herlig, vakker og glad hund ?Vi er jammen heldig som har han :)

Vi har begynt å rive rundt i området hvor orangeriet skal stå....Kjære tid !!! Det kommer til å gjøre seg SÅ godt der vi har satt av plass til det:)))) Det GLEDES veldig nå ....nå som det nærmer seg starten av prosessen :) God ny uke alle sammen!

                                                KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Lovely little white flowers and such a sweet dog,yard looks wonderful have a great day.

    SvarSlett
  2. De små, hvite krukkene er jo alldeles skjønne, og passer utmerket til hvitveis, og sikkert mange andre små blomster. Ser for meg at blå perleblomster også vil være vakkert i de. Din lille Nure er også helt herlig!

    SvarSlett
  3. Beautiful white flowers and a cute little doggie and your Pictures are gorgeous...greetings Marjon (MJ-House)

    SvarSlett
  4. Synet av hvitveis gjør meg så glad! De er så vakre og sarte og gi meg en varm og god vårfølelse <3
    Og utrolig søt hund. Passa rett inn i interiøret :) Min er rødbrun, så rent interiørmessig er han ikke så passende. Haha. Men jaggu meg passer han godt inn i hjertene våre. Å ha hund er så herlig <3

    Ønsker deg en kjempefin uke!

    Klem fra Kine Marie

    SvarSlett
  5. kocham zawilce, zwiastują rychłe nadejście wiosny <3 <3 <3

    SvarSlett
  6. Such pretty spring photos, Vibeke! Nure is so cute!

    SvarSlett