fredag 10. april 2015

Nå er det VÅR !

Så er tiden vi lenge har ventet på her...med fugl kvitter, varme,lys og.....vårens vakreste små vår blomster. Fantastisk å få ta del i alt som skjer i naturen nå :)
Og som vanlig tar man med seg en liten bukett av disse søte små hjem:) Før var det små barnehender som kom hjem med slike skjønne buketter hjem til mor...men nå er det jeg som plukker til meg selv siden de små barnehendene er blitt voksene...:)



På kjøkkenhylla fylles det gjerne opp med ting som jeg blir glad av å omgi meg med...som disse gamle kopphanklene med monogram og min skjønne kjøkkenvekt :)






 Vårblomster i en gammel fransk såpekopp er da også vakkert ...en av mine første ting fra "Gammel Kjærlighet" dette...:)

 og i bestemors gamle mugge er det også vakkert :)

En nydelig helg står for tur , må den bli strålende for oss alle!

                            KLEM VIBEKE

 

8 kommentarer:

  1. Kvitveis er berre så nydeleg, ingen over ...
    Men du er så heldig å ja blåveis, dei veks ikkje her på våre kantar så eg får nyte dei på bilde.
    Flotte bilde du har, ser meg ikkje mett....
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelige vårbilder! :) Til å bli glad av :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. What beautiful vignettes you've created! Thank you so much for sharing.
    Hugs,
    Jody

    SvarSlett
  4. Jaaa! Nu är det vår! :))
    Stor kram!
    Jenny

    SvarSlett
  5. I love that color blue that you have sprinkled throughout this display area, Vibeke. That scale is just gorgeous and I love the blue tins.

    SvarSlett
  6. OH I love the tins, and the scale, and the flowers...I just love it all! Beautiful blue color!

    SvarSlett
  7. Hei. Jeg har fulgt deg på instagram en stund og i dag oppdaget jeg denne vakre bloggen din, så nå legger jeg meg til som følger her og. Så mye vakkert her, men den soda koppen traff meg midt i hjerte for den er maken til den som hang på veggen ved siden av vasken hos min bestemor. <3 barndomsminner<3 Lykke til med orangeri prosjektet - her er det også samling av gamle vinduer, siden drivhuset mitt takket for seg pga all snøen i vinter. Blir spennende og følge deg! Ha en fin dag!

    SvarSlett