onsdag 29. april 2015

En vakker vårgren !

 Når jeg om våren ser et tre fullt av hvite små blomster.....ja da blir jeg heeelt fortapt :) Det er bare noe av det vakreste jeg vet og må alltid ha med meg noen kvister hjem.
 Og i den gamle franske tekannen fra "Gammel Kjærlighet" gjorde kvistene seg ekstra godt synes jeg:) Er så glad i den tekanna :)

Kurvene her er veldig gamle og jeg har vært så heldig å funnet to stk av samme slaget...de har vært med på utallige bilder her på bloggen i de årene jeg har holdt på :) Å ja jeg ønsker meg flere skal jeg si deg....kan ikke få nok av kurver vettu :)


 Hvite , sarte og så utrolig vakre små......




 En herlig blanding av tekstiler her som jeg bare ønsker meg mer av...Alt fra Home & Cottage ...min favoritt butikk :)
 I tallerkenhylla har et stort nytt fat dukket opp i samme serien som de små tallerknene . Jeg skulle jo ikke ha mer ....men klarte ikke å motstå...som vanlig:)


Vi nærmer oss 1 mai og ennå venter vi på at den virkelige varmen skal slå til her hjemme. Det er kun sola som varmer og ellers er det kaldt.....Vi går også inn i Konfirmasjonstid og i helgen skal det dekkes et bord i grønt, hvitt og sølv...bilder skal dere få se :) Føles som en blomsterbutikk i heimen nå siden alle blomstene har måttet bli handlet inn i dag. Det er jo stengt overalt i morgen....Vi måtte jo sikre oss de blomsten man ville ha...:) Vi ses og riktig god helg alle sammen !
                                                 KLEMMER VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Önskar dig en skön första maj!
    Kram Raina

    SvarSlett
  2. Våknet til 10 cm nysnø i dag, og ser virkelig fram til at vinterens skal slippe taket :)
    Men enn så lenge får jeg nyte vårfølelsen hos deg.

    SvarSlett
  3. Det er så vakkert ute nå, med all blomstringen. (i allfall her jeg bor, ref.Mor Ingers hus) Her jeg bor er frukttrærne i full blomst og det er så deilig. Når jeg er ute og kjører, må jeg bare sakne farten og se og se. Er det ekstra flott blomstring i år, eller er det bare jeg som ikke husker? En nytelse er det uansett. Skjønne bilder hos deg som alltid. Lykke til med konfirmasjonsoppdraget. Er vel strengt tatt litt tidlig ute, det er vel ikke stengt i dag! Men godt for alt som er unnagjort.

    SvarSlett
  4. Önskar dig en skön helg.....=)

    Kram Ninni

    SvarSlett
  5. Åja, det er vakkert! Har drevet fram kirsebærgrener inne, men når det grønnes ute, ja da er det vakkert :)

    SvarSlett
  6. Ja też znoszę do domu gałązki krzewów: http://domzmoichmarzen.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. The blossoms are so pretty...ours have just started to bloom! Love the black and white dishes...

    SvarSlett