søndag 5. april 2015

Dekk et vårlig bord !

I går hadde vi en fantastisk påskeaften og jeg dekket et vårlig bord for anledningen! Nydelig mat og hyggelig selskap kan vi like i det vi går inn i denne påsken sine siste dager...
 Ikke så veldig mye gult å skimte....jeg følte heller for å bruke andre vårlige farger for dette bordet.



 Elsker de gamle flaskene mine som gjør seg så godt mot alle disse fargene . Et riktig heldig funn på Loppis i Sverige for et år tilbake fant jeg de.

 En enkel dekorasjon er å pynte servietten med en blomst som tar opp blomstene fra dekorasjonene på bordet. En liten fjær og knyt det hele sammen med en hamp trå:)








 Man må bare bli glad av disse skjønne vårblomster:)






Vi nyter de siste dagene av en herlig påskeferie og batteriene er snart ladet opp til å ta fatt på hverdagen igjen....må bare koooos oss litt til:)))

 Fortsatt fine dager alle sammen ! KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Nydeleg! Bileter til å bli glad av- eg gledar meg til narcissane begynner å blomstre i hagen- dei luktar sååå godt! Ønskar deg ei fortsatt fin Påske.
    Mvh Monica

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig du har pyntet, Vibeke. Helt fantastisk flott!

    Vakre, vakre bilder du viser. Det er alltid så herlig å besøke bloggen din. Den er så utrolig fin og inspirerende. Tusen takk!

    Ønsker deg og dine en fortsatt god påske ;-) Kos dere masse!

    SvarSlett
  3. Fantastisk vakkert, helt til å miste pusten av! Nyt det siste av ferien!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Mycket trevligt på ditt bord. Flaskorna är gamla sockerdricksflaskor från förr.De är fina och jag använder mina till saft och prydnad med.
    Ha ett fint och skönt slut på påsken
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Happy Easter! A beautiful post!

    SvarSlett
  6. Heldige er de som får komme til deg og sitte ved et så nydelig dekket bord. Takk for enda et skjønt og inspirerende blogginnlegg. Nå er jeg klar for å starte dagen!

    SvarSlett
  7. Just so breathtakingly....beautiful.

    So wish I could find a pic-nic table much like yours, it's sparks to me, and my creative side.

    I have a new sign display that I Created, it might Inspire a bit of your pottery, it's something you could recreate.

    Such a beautiful life you hold in Your hands

    Xx
    Bisous

    Dore

    SvarSlett