søndag 1. september 2013

All in WHITE!

Jeg vet det...det var ikke lenge siden vi var her sist....Men dette er favorittplassen min,og etter siste omøblering har trivselen økt enda mer...Gleder meg til å sitte her med masse levende lys ,gode tekopper og gode lange samtaler med venner utover i høstmørket.DET er noe jeg absolutt skal prioritere inn i høsten:)

Å jada det er forsatt HVITT! Og det kommer det til å være en god stund fremover.Liker bare så godt hvordan lyset kommer inn her og skulle gjerne hatt vinduer hele veien rundt ....




 Blir ikke lei vakre broderte monogrammer jeg...Disse tekstilene er med meg gjennom hele året.
 Litt nytt i tallerkenhyllen også,hvite store fat....ja DET kan jeg heller ikke få nok av :)


Enda er det SOMMERFØLELSE på kjøkkenet.Så lenge pelargonenen koooser seg slik som de gjør her, gir de kjøkkenet den følelsen synes jeg.
Kjære ALLE sammen! TAKK!!For de skjønneste tilbakemeldinger dere gir,jeg blir både glad og rørt! Klem Vibeke

11 kommentarer:

  1. Sanslöst vackert!
    Ha en fin vecka!
    Kram!
    Jenny

    SvarSlett
  2. Så vakkert og koselig! Her vil du få mange gode testunder :o) Herlig ny uke til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Det er så utrolig lyst og fint med mye hvitt.
    Har du en fargekode som du har brukt på møblene og veggene?Ser ut som veggene er litt mørkere eller mer gult i.Jeg syns det er vanskelig å finne en god hvitfarge.Med hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Det er ikke lett å fange de riktige fargene på kamra,men det er faktisk samme hvitfarge på alt,bortsett fra taket.Fargen heter "CHI" og er det hviteste hvitfargen jeg bruker.
      Klem Vibeke

      Slett
  4. Du har det så fint.Kjempekoselig;)
    Godt å se at sommerfølelsen ennå henger i;)

    Tina

    SvarSlett
  5. Verdens koseligste spiseplass.
    Ja jeg mener det. Det er bare så utrolig koselig der med den hylla på veggen og det fine hvite skapet. Elsker å se på det.
    Og pelargonianene og alt det andre.
    Hadde jeg og Camilla kommet til deg hadde vi sikkert besvimt begge to... ;) heheh hoho..

    SvarSlett
  6. Så vakkert. Tror jeg stikker innom her for en kaffe. Nydelig hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Moi qui aime le rose, je me mets à rêver de blanc !!
    xoxo from PARIS

    Joëlle

    SvarSlett
  8. Herlig spisestue. <3
    Ha en fin uke.
    Klem.

    SvarSlett
  9. Vakkert med chi fargen..lyst og fint med store vinduer:)
    Jammen er du flink til og fikse og ordne:)
    Ha en flott ny uke:)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  10. Så kjempe koselig det har blitt og spisestuen din er nydelig:)
    Skjønne bilder som alltid:)
    Bare stor koser meg hos deg:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett