onsdag 24. april 2013

Vi flytter ut!


 Men det er bare nesten.....litt tidlig å flytte helt ut som man omtrent gjør om sommeren:)))Men jeg liker meg veldig godt ute på slike flotte vårdager vi har her nå og pusler stort sett med noe hele tiden.Så med andre ord her vi i full gang, for her KLØR det i fingrene:))


Nydelige lavendel som jeg aldri kan få nok av....Et absolutt "must"å plante ut når tiden er inne:)
Skapet og bordet står under tak så ingen av delene vil bli ødelagt av regn.Regn har vi IKKE bestiilt i sommer har vi vel?
Den gamle kurvstolen som jeg hadde på rommet mitt som ungjente er fortsatt med.Sjarmerende og slitt har den blitt gjennom årens løp. Tror jeg har vært svak for kurvstoler så lenge jeg kan huske...:)
Hvitt og naturlig gammelt treverk, en ny kombinasjon for året her på verandaen....Kjenner jeg kan like det godt jeg:)
Dette er begynnelsen på denne vårlige /sommerlige kroken,så nesten gang den vises har nok flere ideer blitt satt ut til verks.Å du herlige sommertid altså,en FRYD å være kreativ ute igjen:)))



Takk for alle koslige tilbakemeldinger fra dere,jeg blir bare så GLAD:)KLEM VIBEKE


9 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud. Lige til at sætte sig med en kop te og nyde dagen. Lavendlerne er så fine og med den dejligste duft.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlett
  2. Hej fina !

    Underbara bilder..färgerna, filtarna, blommorna, skåpet...jaaa allt !!! Så oerhört duktig du är...bara njuter av bilderna !!!

    Kleeeem från mej

    SvarSlett
  3. Fryd og glede for et herlig innlegg......nesten FOR fint..hi,hi,
    Jeg er kommet hjem!!!!!jippi jo ,kommet hjem til et HAV av blomster og DET kan vi jo like sant?? Ho,ho,er så glad for å være hjemme igjen og gutta er happy!

    God torsdag vennen min.

    Fryd og klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så herlig Camilla:))))))))Kos deg nå med gutta og blomstene. Godt å vite at du er vel hjemme igjen min venn,har tenkt MASSE på deg...:)
      klemmer til deg!

      Slett
  4. det så jo bare aldeles herlig ut :) gleder meg til alt som vår og sommer fører med seg! (- regn.. fikk alt for mye av det i fjor..)

    SvarSlett
  5. Ser verkligen mysigt och ombonat ut!
    Vackra färgskalor, verkligen!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  6. Ååå, så inspirerende innlegg du har,men det er faktisk alle innleggene dine :))
    Skikkelig vårlig og fint ♥ Flott med slikt gammelt bord,dekorativt :))og når det i tillegg står under tak er jo det smart :))
    Ha en fin kveld videre Vibeke ♥

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Hello from Florida USA! I have been visiting your pretty blog and have pinned many photos.
    Rita

    SvarSlett