lørdag 8. desember 2012

Varmende god jul !


 Så var det andre søndag i desember og ja det sniker seg inn mere og mere jul for hver dag her nå....
Men det er den naturlige pynten som kommer til å dominere her i år mye naturfarget og rødt har jeg forlengst begynt å flørte litt med...og de her hjemme er veldig glad for det:)Her er en litt rustikk julete stil..mot de hvite flatene.Enkelt og stemningsfullt på en og samme gang:)





En annen ting jeg er veldig glad i på denne tiden av året er å ha noe godt,varmt og fint å ha på hendene, nemlig votter i alle varianter. I år har jeg valgt votter med røde nyanser og mønstere.
 Disse skjønne vottene med dyp julerødt mønster har min flinke og snille svigermor strikket .
Mine andre "julete"votter er det en flink kollega av meg som har strikket til meg og noen har jeg fått av skjønne gode venner:))



Tenk idag har det meldt masse snø  her ,så nå spørs det om ikke vi får en HVIT JUL her i Telemark:) Tenker det hjelper på den gode julestemningen også jeg. GOD ANDRE SØNDAG i advent alle sammen !

                               
                    JULEKLEM FRA VIBEKE

14 kommentarer:

  1. jolies toutes ces mitaines pour affronter le grand froid !jolie ambiance mon fils de 20ans à trouvé vos petites maisons Magnifique beaucoup de talent !bon dimanche

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig:)
    Enkelt og pent:9 det å ta naturen inn liker jeg veldig godt:)
    Ha en god Adventssøndag og kos deg:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Dear Vibeke, I am thoroughly enjoying your blog, so festive. Your natural cone wreath is absloutely lovely.

    SvarSlett
  4. Såååå vackert!!

    Ha en mysig 2:a advent
    Kram Tina

    SvarSlett
  5. Nice! Tror jammen jeg må prøve disse granateplene, det gir et meget vakkert uttrykk hos deg. Fin søndag, Vibeke :)

    SvarSlett
  6. KJEMPEFINE BILDER!!!

    Ønsker deg og dine en flott 2. søndag i advent!!!

    Mvh
    Marianne

    SvarSlett
  7. Rigtig fint. Holder selv meget af lærkegrene. :-)
    Glædelig 2. Advent
    Julehilsener
    Birgitte

    SvarSlett
  8. Wow! Hvor er det flot og sikke nogle smukke billeder :-)

    SvarSlett
  9. nydelig bilder og jeg elsker vottene <3

    SvarSlett
  10. Hei. For en vakker blogg du har, og et nydelig hjem. Jeg dumpet tilfeldig innom her, og er veldig glad for det;-)
    Jeg ble også glad da jeg så den søte hunden din Nure;-) Det er vel en Coton de Tulear, er det ikke? Vi hentet en Coton i Sverige i sommer, og han er en vakker gladgutt. Jeg ønsker deg en fortsatt fin adventstid!

    SvarSlett
  11. Så vakkert du har pyntet! Helt nydelig! Og du...så utrolig flott det skapet ditt er. Liker, liker, liker!

    Herlige votter i alle varianter også. De så både fine og varme ut ;-)

    Ha en super kveld og en riktig god natt!

    SvarSlett
  12. So pretty, I love the pine cone wreath Vibeke.

    SvarSlett
  13. Heisan! Det er så nydelig hos deg Vibeke:) Jeg bare gisper over hvert et innlegg du lager, det er så nydelig Vibeke:) Og nå bare går jeg gleder meg til stjernene kommer i postkassen, kanskje idag?
    Kan jeg låne deg tror du???

    Adventsklem fra Grete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Grete:))I kveld sendes stjernene dine,så du må bare vente bitte litt til:)))Klem og jeg gleder meg også til du får dine etterlengtede stjerner,klem Vibeke

      Slett