onsdag 12. desember 2012

"Reine julekvelden"...



I dag har jeg hatt skikkelig lykkefølelse i kroppen ja "reine julekveldenfølelse".... jeg har nemlig vært på skattejakt...igjen..:)Å FOR noen skatter jeg fant..Men først litt mere jul ved inngangen vår.
 En skikkelig julehjertekrans er blitt laget i dag,med granbar,kristorn og noen andre skjønne vekster jeg fant på Mester Grønn idag.Nure har på seg genseren sin med 10 minus grader som vi har her nå...Brrrrr...
Også en av skattene idag...En ganske så utradisjonell sak man kansje kjøper seg...MEN jeg måtte bare ha denne stige/trappa:)
Fantastisk patinering på den og jeg må bare smile når jeg betrakter den:)))

 I morgen kommer en herlig RØD skatt til, den får meg også til å smile:))
                            JULEKLEMMER FRA VIBEKE

18 kommentarer:

  1. For en NYDELIG hjertekrans ♥
    Sååå fin!

    SvarSlett
  2. Love your home and decorations. xoxoxo Vesna

    SvarSlett
  3. such a gorgeous ladder - I love the colour!
    your heart wreath is beautiful & Nure looks warm and toasty in his sweater ♥

    SvarSlett
  4. Jag blir så glad och lycklig att kika in hos dig, alltid lika vackert. Stegen wow... Vilken skatt du funnit. Lilla hunden är så söt. Kramar Anna

    SvarSlett
  5. Den trappestigen var jo bare helt HERLIG! Har en liten slik trapp, men skulle gjerne hatt en større, som din. :) Flott det hjertet du har laget, så fint hos deg, og så har du jo snø også. Det har vi ikke her enda.

    SvarSlett
  6. superbe couronne dans l'esprit de noël !
    bonne soirée

    SvarSlett
  7. Så otroligt fin liten stege! Den blev så julig och fin med äpplena. Jag måste säga att jag imponeras varje gång jag besöker din blogg. Så kreativ och inspirerade men framför allt vacker!

    Ha det gott!

    Klem

    Flisan

    SvarSlett
  8. Your pictures are so nice you could frame them. My compliments. I get a christmas feeling from them.

    greetings Judith from zo gezellig brocant

    SvarSlett
  9. Hei!
    For en nydelig hjertekrans du har laget. Har selv fått tak i litt grønt og blomster på Mester grønn i dag. Er så mye fint der...

    Klem, Anette

    SvarSlett
  10. Superfint alt du viser oss, både hjertet og trappa likte jeg så godt. Likte den komplette julen din i kjøkkenkroken også, alt blir så mye finere i lyse omgivelser, gjett om jeg har ventet lenge på lysmalt panel på kjøkkenet mitt, men det kommer til å bli en gang, ting går ikke så fort når man holder på med to hus, det har jeg jo innsett for lenge siden.

    SvarSlett
  11. Helt nyyyydelig krans! Så lekker! Og utrolig stemningsfulle bilder fra inngangen din. Det ser bare så koselig ut!

    Skjønner godt at du synes trappa var litt av en skatt. Herlig størrelse og utrolig sjarmerende. Kan tenke meg du ser for deg tusenvis av mulige dekorasjoner på den ;-) og jeg håper vi får se alle ;-) ;-)

    Det skal bli spennende å se hva den røde skatten er ;-)

    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  12. Hei darling!
    Gu kor fiiin!
    Nydelig krans og jeg bare elsker kristorn,det er jul for meg!
    Herlig skatt den trappen...og pyntet av deg så MÅ det jo bare bli LOVELY!
    Akkurat vært på juleavsluttning for Casper,koselig!
    Han sier her nå at jeg skal hilse til deg...og til Nure skjønningen!
    Bjarte lurer på hvor du skal sitte på julaften....ha,ha..funny man!Han bare erter meg hele tiden vet du....Jeg bare sier at han må være snill for nissen ser han...Ho-ho-hoooooo!
    Håper du får en koselig kveld.
    Her skal beina på bordet nå etter at Camilla har vært litt vill som vanlig!
    Knus på dig søde venn!

    SvarSlett
  13. Heart wreath is gorgeous, I have to Pin it. Could be great as a Valentine decoration :)
    My heart is crying, you are such a lucky one, the ladder is incredibly wonderful with the patina. Have a great time. Greetings. Renata

    SvarSlett
  14. That ladder with apples and candles is so sweet!
    Silvia

    SvarSlett
  15. Å vilken jättefin krans..och stegen var ju makalös..vill ha!! Jättefin!!

    SvarSlett
  16. Nydelig pyntet ute som alltid:)
    Og for en herlig gammel stige du har fått:)
    Den passet jo bare perfekt og skjønner godt at den måtte bli med hjem:9
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  17. I just found your blog...lovely! I've enjoyed looking at your beautiful photos. I love the heart wreath!

    SvarSlett