fredag 28. desember 2012

Frossen beauty!

 En frossen svibel i full blomst kan vel også være vakkert:)))For i mitt hus kan den ikke være på dette stadiet...da renner og klør det i øynene og jeg får utslett i deler av fjeset....DESVERRE! Vi har fått noen i gave nå før jul så de har stått på et rom hvor jeg ikke er så mye. Men nå begynte jeg å merke de så da bar det ut.
 Men at de er vakre er det ingen tvil om:))
Inne på badet har stjernene... flyttet inn. der har vi en litt rustikk blandet stil i år så de gjorde seg godt der.




Herlig med fredag alle sammen nå skal man bare koooose seg i mange dager fremover:)
Ønsker alle en fortreffelig GOD HELG,faktisk den siste helg i 2012....neste gang man ønsker hverandre det har det blitt 2013!
                                                  KLEMMER FRA VIBEKE

12 kommentarer:

  1. God fortsättning och önskar dej ett Gott Nytt År.

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelige bilder! Fantastisk inspirasjon hos deg, alltid :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.......... som alltid :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Svibler har jeg mange av her, og de hvite er fantastisk tette og fine. Har noen i rosa også. Nydelig ute hos deg, ja, inne også. ;) Flott med lykter og lys. Noe man aldri går lei av. Stilige stjerner du har dekorert med på badet.

    Har også et uteinnlegg på bloggen nå. Nå forbereder jeg innlegg til lille nyttårsaften. :))

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder:)
    Alltid like kos å ta titten innom deg:)
    Svibler er nydelige blomster og min Juleblomst:)
    Likte så godt de litt"rustne" stjernene dine:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Å ja! Svibler elsker vi ute....akkurat det samme her desværre...Men på blogg går det bra! Ha,ha,ha!
    Ja,fredag igjen og nå er det helg og snart nytt år...Jeg er ikke så veldig glad i den dagen jeg....men går nok bra dette året og skal du se!

    Her har Bjarte akkurat tatt på dvd av bryllupet våres på Mauritius....Han ser jo meg ikke lenger sier han...siden jeg er på blogg...å funny man altså!
    Men godt å drømme tilbake til sol og sommer når det er mørkt og blåser ute!
    Bjarte heter Batie...på filmen....så det spørs om det var han jeg svarte ja til...hi,hi....
    Vel nok mas om det!
    Vakre vakre bilder og skal si du er flink med innlegg for tiden,like sprudlende som alltid!

    Smuchi,smuchi fra meg (Batie...hi,hi)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder. Svibler er juleblomst nr.1 hos meg. Men både julestjerner, amaryllis og azalea finnes her også :)
    Ønsker deg god helg :)

    juleklem fra
    Catharina

    SvarSlett
  8. des photos Magnifique , de jolies couleurs des
    ambiances Magique on aime se promener sur vos pages !bonne journée !

    SvarSlett
  9. Underbar bilder!!
    Sååå mysigt!!

    Önskar dig ett gott slut på 2012 och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  10. Härliga isiga bilder. De rostiga stjärnorna är så snygga. Ha en bra kväll. Kramar Anna

    SvarSlett
  11. Nyyydelige bilder! Det er så herlig stemning hos deg! Et skikkelig julehus - både inne og ute. Så utrolig gjennomført og fint. Flinke, flinke du ;-)

    Ønsker deg en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  12. Your blog is overflowing with prettiness! Just perfect!!! I'm so glad that I found you through Pinterest!!!

    Best wishes and happy new year!

    Love from the US,

    Katy Noelle

    SvarSlett