torsdag 23. august 2012

Rosa glede !

Jeg plantet engang en blå hortensia her...men året kom det frem rosa blomster på denne:) Har fått høre i etttertid at jeg hadde ikke brukt riktig jord,men hva gjør vel det..disse rosa er også fine og gleder veldig der de står på sitt fineste akkurat nå.
Klart noen skal bli med inn også:)Og etterpå skal noen tørkes,de blir virkelig vakre på denne måten også.
Klart det må sjekkes ut litt her..:))Sniff,sniff!
Kjære alle sammen tusen takk for alle de skjønne tilbakemeldinger dere gir,både her,facebook og muntlige,dere skal vite de går rett i hjertet hver og en.Avslutter med å vise dere et bilde av noen sommerfugler jeg malte i går.Dette skal nå ut å glede noen..å sender samtidig avgårde noen sommerfugler til dere alle også med samme budskap!

                           Klemmer fra Vibeke

16 kommentarer:

  1. Takk, og takk for fine bilder! God helg.

    SvarSlett
  2. Å nå ble jeg rosasyk....allerede ...og jeg har bare vært 1 dag uten!
    Hortensia er bare en av de vakkreste blomster jeg vet om,helst i oktober når de nesten er vissen....hi,hi.
    Hadde garantert gått på slang hos deg om jeg var din nabo....eller byttet de mot noen kaker eller noe,ho,ho.
    Vakkert bilde du har malt,du er så flink du.
    Kose deg videre og alltid kos å titte innom!

    Klem på dig min søde rosenknopp!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha du var faktisk i tankene Camilla,når knipsingen foregikk,hi,hi..Rosa er bare en herlig farge,som gjør meg bare glad:))Det er vel derfor du er så herlig og positiv bestandig min venn:))


      De beste ønsker for helgen til deg og dine!!Klem og kos fra meg <3

      Slett
  3. Ja, hortensia er en merkelig skapning på den måten der - skifter farge etter surhetsgrad på jorda. Men den rosa er da helt nydelig, så ingen grunn til å være misfornøyd med jord-valget her heller... De sommerfuglene dine er sååå nydelige! De treffer meg rett i hjertet!
    Og døra di i forrige innlegg ble nydelig som grønn. Jeg ble iallefall inspirert til å gjøre noen forandringer på ett hvitthvitthvitt hus mens min kjære er bortreist noen dager... hehe...
    God helg og Titti-klæmm!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Titti:)kjempe morro at inspirasjonen av dette har nådd frem til deg,nå er jeg spent på hva du ha funnet på:)))Riktig så god helg til deg,måtte kreativiteten blomstre!!!Klem på klem!

      Slett
  4. Så nydelig !!
    Du tar flotte bilder og bildet ditt var helt vidunderlig, heldig den som får det :) Flink du !

    ha en fin kveld :)

    -ingrid -

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig tilbakemelding,tusen takk!

      Klem Vibeke

      Slett
  5. la meg til som følger :-)
    hortensian din var bare så flott og stor og med min yndlingsfarge :-)
    jeg plantet ut en nå i sommer og den blomstrer og har blitt veldig stor....tror neppe den overlever vinteren, men jeg får prøve :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og velkommen:))Tror nok den klarer seg,blir jo spennende å se:)

      klem Vibeke

      Slett
  6. De er bare så vakre! De er et 'must' i hagen min hvertfall. Mye glede av disse. Og rosa som er min favoritt! :-)

    Og dine maleri er så nydelige og full av sjarm. Elsker dybden du gir de.

    En flott kveld til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hilde:) Måtte du få en strålende helg:)

      klemmer fra Vibeke

      Slett
  7. Hei Vibeke!
    Så nydelige bilder av en flott blomst! Hortensia er veldig fine, men veldig vanskelig og få til synes jeg....
    Så nydelige bilder du maler!
    Koser meg så når jeg leser bloggen din! Du gir meg masse inspirasjon! Ha en god helg!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Hei Vibeke.Hortensian din har en fantastisk farge.Syns det frisker godt opp med den rosafargen.Og for et nydelig bilde du har laget. Kjempeflott. Klem fra Liv.

    SvarSlett
  9. Kjempeflott! :) fargen kommer jo ann på PH nivået i jorda, så det kan variere :) jeg fikk en rosa og en lys lilla i år :) De er nydelige :)

    bildet var kjempeflott også

    SvarSlett
  10. Ja, det er alltid spennende å se hvilken farge hortensiaen blir etter den er plantet:-) Nydelig farge på den.
    Og for en skjønn farge på døren! Og det innlegget og innlegget under der igjen må jeg innom å se på i kveld. Her var det mye koselig!! Nå må jeg løpe:-)

    Ha en flott helg!!

    Klem fra meg

    SvarSlett