tirsdag 27. mars 2012

Jeg vender alltid tilbake til....

Dette er det jeg alltid vender tilbake til ,når våren melder sin ankomst...nemlig Green gate skålene mine:)

Jeg har samlet opp litt gjennom årene,og synes de hører så godt hjemme i tiden vi har i møte...



Den skjønneste og "fresheste"grønnfargen man kan få dette....Våren altså -En nydelig tid:)


Husets taburett er å finne nærmest overalt..både inne og ute..

Om ikke så lenge spretter bladene frem på busker og trær i hagen...Gleder meg til det:)






Nok en fantastisk vårdag her i Porsgrunn...Sol og varme,og glade mennesker har jeg møtt idag.

Tror jeg "bestiller" meg en slik dag i morgen også jeg:)Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Slenger meg på og bestiller meg en slik værdag her nord også i morgen! :) Ser på storm at vi får godvær snart her også. :) Så vakre bilder fra hagen din, og så fint med alt fra GreenGate, ser jeg har noen av de samme skålene. Virkelig herlige, disse, og flott gjengitt i bildene dine. Du tar supre bilder!

    SvarSlett
  2. Ser at de skålene og muggen hadde passet perfekt inn med meg nå :)) Samme fargeskala som jeg driver å maler i :))
    Friske og flotte bilder ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Friske farger på de skålene. Du vet å få fanget våren på bilder. Så lekkert der ute på benken. Heldig dere som kan sitte ute i solen. Gleder meg til den kommer hit i trøndelag!

    Ønsker deg en strålende dag!

    SvarSlett
  4. Utrolig fine bordkortglass til Sandras konfirmasjon.vet du hvor man kan bestille slike klistremerker

    SvarSlett